فرشته های ما  آیسان و آرمین و آرتینفرشته های ما آیسان و آرمین و آرتین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سه قلوها ی نازنین و دوستداشتنی

بدون عنوان

1392/9/17 17:18
نویسنده : zahra ghanbari
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای باغ زندگیمون...فرشته

امروز سالگرد بهترین روزیه که خدای مهربون شما رو به ما هدیه داد... تشویق

من از صمیم قلب این روز زیبا رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم 120 بشید جوجوهای من...قلب

حیف که ازتون دور هستیم اگه اونجا بودم میخوردمتون خخخخخخخنده

البته صبح زنگ زدیم باهاتون حرف زدیم بهتون تبریک گفتیمبه من زنگ بزن

خیلی دوستون داریم از همین راه دور هم من هم عمومصطفی هم خاله نرگس و عمو محمد و هم ابجی زهره هزار هزارتا میبوسیمتونبغل

بوووووووووووووووسماچماچماچ

تولد تولد تولدتون مبارک مبارک مبارک تولدتون مبارک برید شمعا رو فوت کنین که صد سال زده باشین...

عاشق این  اهنگ هستین وقتی مامان براتون میذاره کلی ذوق میکنین هورا

راسستی امشب مامان بابا براتون یه تولد خودمونی میخوان بگیرن که جای ما حسابی خالیه امیدوارم بهتون خوش بگذرهچشمک

در اولین فرصت که عکسای تولدتون رسید  دستم حتما میذارم تو وبلاگتون

دوستون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمهبای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
23 آذر 92 22:35
تولدتون مبارک 3 قلوهای ناناز
zahra ghanbari
پاسخ
مرسی خاله جووون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 دی 92 0:09
بهار جووووووووووووووووووووووووون سلام شب یلداتون مبارک باشه گلم شاد باشید
zahra ghanbari
پاسخ
سلام کبری جونم مرسی عزیزدلم همچین