فرشته های ما  آیسان و آرمین و آرتینفرشته های ما آیسان و آرمین و آرتین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سه قلوها ی نازنین و دوستداشتنی

بدون عنوان

1392/9/10 11:39
نویسنده : zahra ghanbari
588 بازدید
اشتراک گذاری

                                            پروفوسورای من...یول

 

 

 

 

کلمه هایی که عشقام تا به امروز میگن

مامان بابا

به رفت میگن دفت

به دوچرخه میگن چخ

عاشق دالی بازی ان

هروقت خلقشون تنگ میشه میگن بریم دردر

به شیر میگن مه مه

بخوان کسی رو بترسونن میگن هوووو

خودشون هم از چیزی بترسن میگن هوووو جیزه

به پیشی میگن پیسی البته خیلی هم پیسی دوست دارن

و خیلی کلمه های دیگه که معنیش و فقط مامان باباشون میدونن

البته لاز م به ذکر بگم برعکس تصور همه خیلی آروم هستن و کم باهم دعوا دارن وتازه خیلی هم هوای هم و دارن ...

خیلی خونگرم و صمیمی هستن و با همه سریع اخت میشن

عاشق گردش و تفریح هم هستن در حد بنز...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
10 آذر 92 12:56
وای خدا چه بامزه شدن
zahra ghanbari
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی
11 آذر 92 22:05
وای خدااااااااااااااااااااا ادم این 3 تا وروجک رو داشته باشه هیچ وقت حوصلش سر نمیره نانازاااااااااااااااااااااااااا
zahra ghanbari
پاسخ
مرسی آره واقعا همین جوریه
مامان محمد صدرا
19 آذر 92 20:10
وای اینا 3 قلو هستن ای جـــــــــــــــــــــــــــــونم
zahra ghanbari
پاسخ
بله خاله مرسی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
7 دی 92 15:23
وای خدایا اینها چقدر بانمک و شکلات هستن می دونم که خیلی سخته ولی خیلی هم لذت بخش داشتن سه تا نی نی خوشگل باهم سعادتی است بنظر من خونه شما یکدفعه رنگ و بوی قشنگی به خودش گرفته نه خدا همشون را سلامت نگهداره براتون 3 بوس آبدار از طرف من و امیرمحمد
zahra ghanbari
پاسخ
سلام عزیزم بله همین طور البته من دختر خاله شون هستم... یه بوس آبدار از طرف خودم و سه قلوهابرای امیر محمد جان